neljapäev, 3. mai 2018

Filmipostitus

Žanritest meeldivad mulle kõige rohkem seiklus-, põnevus- ja märulifilmid. Üks filmi žanr mis mulle ei meeldi on õudusfimid.
Filme vaatan ma tavaliselt kodus või lähen neid sõpradega kinno vaatama.

Minu üks lemmikfilmide sarju on Näljamängud. See filmide sari tehti aastatel 2012-2015, sellel on neli osa. Need filmid toimuva riigis nimega Panem, mis on jaotatud 12 maakonnaks ja Kapitooliumiks. Igal aastal valitakse igast maakonnast üks poiss ja üks tüdruk, kes võitlevad teiste maakondade väljavalitutega, kuni on ainult üks ellujääja. Ühel aastal valitakse Katniss Everdeeni õde, kuid Katniss läheb tema eest. Sealt algavad ülestõusud Kapitooliumi vastu.

Mulle meeldib see filmide sari sellepärast, et see võibki olla tulevik kus me elame, kui me teeme valesid otsuseid.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar